سكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس اغتـــــــــــــــصــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس اغتـــــــــــــــصــــــــاب

سكس اغتصاب تعارف اسحاق

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو جوزك مسافر وعايزة اللي يمتعك انا تحت امرك وبري كبير وجامد

كاتب الموضوعرسالة
moda2110

لو جوزك مسافر وعايزة اللي يمتعك انا تحت امرك وبري كبير وجامد Empty
مُساهمةموضوع: لو جوزك مسافر وعايزة اللي يمتعك انا تحت امرك وبري كبير وجامد   لو جوزك مسافر وعايزة اللي يمتعك انا تحت امرك وبري كبير وجامد Icon_minitimeالخميس أبريل 24, 2014 5:33 am

انا مصري  اعزب  ابلغ من العمر30 عام ارغب بالتعارف علي مصرية لعلاقة جادةةةةةةة  مش مهم عندها كم سنة انا عايزها تكون هايجة ونفسها تتناك بستمرار لان انا بحب انيك طول الوقت انا زبي كبير وتخين وعندي الدليل طبعا لو حبيتي تشوفية علي الكام او الطبيعة معنديش مانع طبعا انا بحب مص الشفايف ورضع البزاز  والحسلك كسك لحد متنزلي عسلك واشربو وبعدين انام علي ضهري وتمصي زوبري كلو وتطلعية ودخلية  وتلحسية بشفايفك اووووووي وتلحسي البيوض بتعتي وتشربيها كلها وبعدين تنامي علي جنبك وترفعي رجليكي علي كتفي وانا ادخل عليكي بزبي لحد ما توصل راسو عند شفرات كسك وادخلو بكسك بالراحة لحد ميدخل كلو لحد البيضان وبعدين افضل الطلعو وادخلو كلو بكسك وانتي تسمعيني اة اة جامد ولذيذ اوييييي اة اح زبك نار جوة كسي وانا اطلع وادخل جامد  ويعدين تقليلي متنزلش اللبن بتاعك في كسي الوقت استني علي كسي شويو وتجي انا منيماني علي ضطري وتقعدي كلك علي زبي وتنزلي علية بكسك  وتطلعي واسمعك بتقولي اة اوة اح يا ابو زب حلو زبك جامد اوي اة اة اللبن هينزل  وفي الاخر تلاقي نافورة لبن اتفجرت جوة كسك بتفيوبتروي عطش و نار كسك كلها ولو عندك تلفون بيدعم مكالمات فيديو انا اقدر اوريكي زبري وتتاكدي انو كبير وجامد ويقدر يمتعك
ك اينمي كنتي دة رقمي

لو جوزك مسافر وعايزة اللي يمتعك انا تحت امرك وبري كبير وجامد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لكل مصريه محرومه من الجنس ومحتاجه اللي يمتعك ويملا كسك لبن كلميني01006920542